Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

10
mar
2010

Dag numero 3

20:27 960, 1 comment
Sjukt sugen på något sockersött, godis mmmm, glass mmm, en stor cola med en massa is mmm, chips.... what the hell, hur onödigt var väl inte detta experiment dårå?
Plussa på ett grinigt humör på det så...
Det får räcka så med information.