Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

10
mars
2010

Dag numero 3

20:27 962, 1 kommentar
Sjukt sugen på något sockersött, godis mmmm, glass mmm, en stor cola med en massa is mmm, chips.... what the hell, hur onödigt var väl inte detta experiment dårå?
Plussa på ett grinigt humör på det så...
Det får räcka så med information.