Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Jag känner mig matt eller liksom tömd, jag vet inte hur jag ska förklara på annat sätt. Jag är inte hungrig, inte alls. Det känns som att jag avgiftas vilket låter helt löjligt då jag inte har en aning om hur det känns. Lite zombie light kanske?
Vi åt på Sub idag och gjorde om en smörgås till en sallad i stället. Jag tog tonfisk, helt ok. På kvällen testade vi köttfärslimpa med en del ändringar pga saknade ingredienser. Gratinerad blomkål gillade vi men inte barnen.
Hur klarar man sig igenom julhelger med den här kosten?
Jonas tror att jag äter för lite fett. Men jag har svårt att äta fettdrypande saker och jag tror inte det är meningen heller. Jag har hört att det ska vara svårast de tre första dagarna då kroppen ställer om sig på den nya dieten. Får hoppas det. Jag måste ju fungera på jobbet.
Jag hoppas att jag kommer att sova bättre i och med denna kost.
  • member_female