Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

09
mar
2010

Dag 2

21:24 922, No comments
Dag 2, tamtatataaaaam...
Jag kände mig som berusad i morse, Inte vinglig utan liksom bubblig i hjärnan. Samtidigt kunde jag faktiskt koncentrera mig. Jag hade lustiga tankar som jag småflinade åt men nu minns jag ingen av dem. Jag inbillade mig att jag var mindre stressad men sedan kände jag en misstänkt ryckning i vänstra ögat. Jag har ofta nervryckningar i ögonen när jag stressar, helt larvigt, jag vet. Jag undersökte saken genom att granska ögat i hissens spegel, såg ingen ryckning. Jag vet att jag var stressad men det kändes annorlunda. Jag kan naturligtvis inbilla mig alltihop.
Jag och barnen tog en lång promenad efter middagen för att dela ut inbjudningskort. Jag kände mig hälsosam, det var skönt. Borde promenera med barnen oftare. Lockade med sonen genom att han fick ta med sig kameran. Han fotograferade glatt väldigt många hus tills jag kände att det kanske inte var helt rätt att paparazzilikt plåta in på andras egendom.
Kunde motstå systers delikata muffins med vit choklad. Det luktade jättegott men jag var inte ens sugen.
Kände mig låg på energi nu i kväll och tog ett kvällsmål, ägg med majonäs och finncrisp med philadelphiaost och lagrad ost.
Kan man leva ett helt liv så här? Missar man inte jättemycket gott då? Jag ser det fortfarande som ett intressant experiment.